My Add

Sunday 13 November 2011

Jadikan Perhimpunan Agung UMNO medan bincang PRU13

AHAD, 13 November, 2011: Perhimpunan Agung UMNO pada hujung bulan ini perlu dijadikan medan bagi perwakilan untuk menyuarakan pandangan dalam memenangi pilihan raya umum akan datang khususnya menawan kembali negeri yang dikuasai pembangkang.

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, perkara itu perlu dibincangkan kerana pilihan raya umum sudah terlalu hampir, lapor Bernama.

"Rugi besar jika tidak dibincangkan dengan teliti kerana pilihan raya sudah dekat sangat.

"Saya harap perwakilan akan membincangkan perkara berkenaan dengan teliti bagaimana nak menang kawasan yang kalah, mengukuhkan kemenangan di kerusi sedia ada dan menawan semula negeri yang kalah,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri program Semai Bakti Majlis Belia Felda Malaysia (MBFM) di Felda Chini 2 dekat Pekan, hari ini.

Beliau berkata, perwakilan juga perlu membincangkan secara terperinci kriteria calon boleh menang yang dikehendaki Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Perhimpunan Agung UMNO 2011 akan berlangsung dari 29 Nov. hingga 3 Dis ini.

Sementara itu, Ahmad yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata, perwakilan juga diharap membincangkan mengenai dasar transformasi negara pada masa ini.

Katanya, perwakilan bebas mengemukakan permasalahan berkaitan perkara itu supaya kepemimpinan parti memperoleh maklum balas dan memperbaiki kelemahan demi kepentingan rakyat.

No comments:

Post a Comment