My Add

Saturday 14 January 2012

Najib beri amanat kepada jentera pilihan raya BN Selangor

PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak hadir di majlis perjumpaan tertutup bersama Kepimpinan dan Jentera Barisan Nasional (BN) Selangor di Intekma Resort, hari ini. - Foto Osman Adnan

SHAH ALAM, JUMAAT, 13 Januari, 2012: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengadakan pertemuan lebih dua jam dengan pemimpin akar umbi Barisan Nasional Selangor sebagai persiapan menjelang pilihan raya umum akan datang.

Seramai 1,300 orang termasuk 894 ketua pusat daerah mengundi hadir dalam perjumpaan tertutup itu di Dewan Sri Bestari, Intekma Resort, Seksyen 6, di sini.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad turut memberikan amanat kepada jentera pilihan raya BN pada perhimpunan itu yang bermula pada 8.30 pagi.

Najib, yang juga Pengerusi BN Selangor dan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor, tiba pada 10.20 pagi dan disambut oleh pemimpin-pemimpin BN negeri dan pusat sebelum menyampaikan amanatnya.

Turut hadir Timbalan Pengerusi BN Selangor, Datuk Seri Noh Omar, Presiden MIC Datuk G.Palanivel, Pengerusi MCA Selangor Datuk Donald Lim Siang Chai dan Presiden PPP Datuk M. Kayveas.

Selepas majlis itu, Perdana Menteri menunaikan Solat Jumaat bersama rakyat di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di sini.

Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Mohd Zin Mohamed, yang ditemui pemberita selepas majlis itu berkata, Perdana Menteri mengingatkan mereka yang hadir bahawa jentera yang berdisiplin dan berkesan di peringkat akar umbi adalah penting untuk merealisasikan segala rancangan dan strategi untuk menawan kembali Selangor daripada pembangkang.

Beliau berkata, Najib mahu agar jentera BN mengekalkan semangat dan keinginan yang kukuh untuk menang di Selangor setelah mereka mengalami pengalaman pahit duduk di bawah pemerintahan kerajaan negeri sekarang.

"Amanat Perdana Menteri itu meningkatkan iltizam mereka untuk mengukuhkan susunan jentera parti,” kata Mohd Zin. — BERNAMA

No comments:

Post a Comment