My Add

Sunday 15 January 2012

Pemimpin BN Perlis, ayuh turun padang

KANGAR, AHAD, 15 Januari, 2012:Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta kesemua pemimpin Barisan Nasional (BN) Perlis supaya turun padang bersama-sama ahli-ahli parti untuk mendekatkan diri dengan rakyat dalam usaha mencapai kemenangan sepenuhnya pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

Timbalan Perdana Menteri berkata, selain mendengar atau menyelami permasalahan rakyat, langkah itu juga dapat mengurangkan pengaruh pembangkang yang kini memberi perhatian di Perlis.

“Saya tahu pembangkang yang terdiri daripada Pas, PKR (Parti Keadilan Rakyat) dan DAP sudah mula memberi tumpuan di sini. Saya tahu tetapi kita (BN) sentiasa bersiap-siaga menghadapi mereka,” katanya dalam ucapan pada Program Jalinan Mesra Rakyat di Dewan 2020 di sini semalam.

Kata Timbalan Perdana Menteri, UMNO Perlis tidak mempunyai masalah sebagaimana digambarkan terutama di kalangan parti pembangkang.

“Kita (BN) akan pertahankan kesemua tiga kerusi Parlimen dan 13 kerusi DUN (Dewan Undangan Negeri) yang dimenangi dalam pilihan raya lalu di samping merampas semula dua kerusi daripada Pas di Sanglang dan Simpang Empat,” kata beliau. - MM

No comments:

Post a Comment