My Add

Friday 20 April 2012

Wacana kemungkaran LGBT anjuran MUAFAKAT Ahad ini

KUALA LUMPUR, JUMAAT, 20 April, 2012: Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (MUAFAKAT) akan menganjurkan wacana bertajuk ``Kemungkaran LGBT mengundang bala Allah’, di sini, Ahad ini.

Pertubuhan itu dalam satu kenyataan memberitahu, wacana tersebut yang mengundang beberapa tokoh bagi membentangkan kertas kerja akan diadakan bermula pukul 8.15 pagi hingga 1.30 petang di Dewan Besar Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Kampus Antarabangsa, di Jalan Semarak, di sini.

Pembentang kertas kerja dan panel pada wacana itu ialah Uthman El-Muhammady dari Institut Pemikir dan Tamadun Islam Antarabangsa (ISTAC), Ahli Parlimen Bachok, Nasharudin Mat Isa, wakil Persatuan Peguam Muslim Malaysia, Abdul Rahim Sinwan dan Mahamad Naser Disa dari Biro Undang-undang, Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP).

Penyertaan pada wacana ini adalah percuma dan mereka yang berminat boleh mendaftar dengan mengirim nama, nombor kad pengenalan dan nombor telefon kepada emel: muafakat_malaysia@yahoo.com atau

SMS: 012-6506404 (Nasrul).

Selain itu, mereka juga boleh mendapatkan keterangan lanjut dengan menghubungi MUAFAKAT di talian 03-4106-0175 dan fax: 03 4147-4635. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment