My Add

Tuesday 8 January 2013

Saya tidak maafkan suami - Anita

*ANITA Aziz menunjukkan kepada wartawan badan adiknya, Anira Aziz yang cedera akibat dipukul oleh suami adiknya itu ketika ditemui di rumahnya di Kampung Repoh, Kangar, semalam. - UTUSAN/Muhamad Iqbal Rosli

KANGAR, ISNIN, 07 Januari, 2013: "Saya tidak akan maafkan dia (suami) kerana cukuplah selama tujuh tahun berkahwin, saban minggu saya dipukul bagi melepaskan kemarahannya akibat cemburu buta."

Demikian kata Anira Aziz, 27, yang teruk dibelasah suaminya dengan menggunakan kerusi, lesung batu dan bingkai gambar kelmarin.

Menurutnya, kali ini dia memang sudah tidak tahan dengan sikap suaminya yang kaki pukul dan sering menjadikan alasan dia ada lelaki lain dan curang.

"Sebelum ini, lambat masak nasi pun saya akan kena pukul kerana alasannya saya leka berbual dengan lelaki lain," katanya yang menetap bersama suaminya itu di Kuala Lumpur ketika ditemui di sini hari ini. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment