My Add

Sunday 25 August 2013

Mekanik maut diseret treler

 *PASUKAN polis dan bomba menyiasat kawasan kejadian di mana seorang mekanik yang digilis sebuah treler di Kilometer 123.1 berdekatan susur keluar Bertam, Pulau Pinang, semalam.
KEPALA BATAS, SABTU, 24 Ogos, 2013: Seorang mekanik maut dalam keadaan tragis apabila dia cedera parah digilis sebuah treler di Kilometer 123.1 Lebuh Raya Utara Selatan berhampiran susur keluar Bertam di sini petang ini.

Kejadian berlaku pukul 1.56 petang ketika mangsa, Lam Siong Yew, 40-an berasal dari Kepong, Selangor menunggang motosikal jenis Honda EX5 dalam perjalanan dari Sungai Dua menghala ke Kepala Batas menunggang motosikal berseorangan.

Mangsa dipercayai gagal mengawal motosikalnya selepas merempuh bahagian tepi belakang sebuah kereta Proton Savy yang berhenti di tepi laluan itu.

Akibat rempuhan itu motosikal dinaiki mangsa terbabas dan mangsa terjatuh di atas laluan berkenaan menyebabkan sebuah treler datang dari arah belakang gagal mengelak lalu merempuh mangsa dan mengheretnya sejauh hampir 300 meter.

Pemandu treler itu memberhentikan kenderaannya dan mendapati mangsa tersepit di bahagian tayar kenderaannya.

Menurut jurucakap polis, mangsa yang terperosok di bawah motosikal meninggal dunia di tempat kejadian akibat cedera parah di muka, kepala serta beberapa bahagian lain.USA

Mayat mangsa dibawa ke Hospital Kepala Batas untuk bedah siasat. - UTUSAN 

No comments:

Post a Comment