My Add

Friday 30 August 2013

 Tengku Razaleigh belum putuskan tanding jawatan pimpinan parti

Oleh JAZALY AMRY JAAFAR

GUA MUSANG, JUMAAT, 30 Ogos, 2013: Ketua UMNO Bahagian Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, belum membuat sebarang keputusan sama ada untuk bertanding atau tidak dalam sebarang jawatan tertinggi parti itu.

Beliau berkata, keputusan muktamad akan hanya dibuat pada hari penamaan calon bagi pemilihan Majlis Tertinggi UMNO, 28 September ini.

"Pada masa ini saya tidak mahu membuat sebarang keputusan, tunggu 28 September, yang mana pada masa itu semua ahli UMNO yang layak termasuk saya boleh mendaftar untuk merebut sebarang jawatan pada pemilihan UMNO Oktober depan.

"Hari itu saya akan buat keputusan," katanya kepada pemberita dalam majlis kesyukuran kemenangan Barisan Nasional (BN) Parlimen Gua Musang di Kampung Lambok di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE 

No comments:

Post a Comment