My Add

Saturday 30 November 2013

UMNO bersedia kendali perhimpunan agung parti

KUALA LUMPUR, SABTU, 30 November, 2013: UMNO kini telah bersedia sepenuhnya untuk mengendalikan perhimpunan agung parti itu yang bermula 3 hingga 7 Disember ini.

Setiausaha Kerjanya, Datuk Ab. Rauf Yusoh berkata, segala persiapan berjalan lancar dan kerja-kerja di bahagian di luar dewan kini pada tahap 90 peratus manakala di dalam dewan pula 60 peratus memandangkan banyak lagi perkara yang perlu diperincikan.

Menurut beliau, pihaknya juga akan berusaha mengikut rancangan yang telah diatur bagi perhimpunan tahun ini bagi mengelak perjalanan perhimpunan tersebut mengalami kesuntukan masa seperti sebelum ini.

"Disebabkan itu, kita tidak akan menambah slot baharu dan seberapa boleh mahu memberi ruang kepada pembahas untuk berbahas.

"Walaupun kesuntukan masa selepas menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 dan pemilihan parti tetapi dengan kerjasama semua warga kerja yang terdiri daripada kakitangan Ibu Pejabat UMNO, kita kini bersedia sepenuhnya untuk menghadapi perhimpunan kali ini," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas raptai penuh sesi menaikkan bendera UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), di sini hari ini. - UTUSAN 

No comments:

Post a Comment