My Add

Sunday 30 September 2012

GERAKAN masih parti relevan: Tsu Koon

KUALA LUMPUR, AHAD, 30 September, 2012: Tan Sri Dr Koh Tsu Koon berkata, GERAKAN masih lagi parti relevan kepada rakyat dan negara walaupun mengalami kekalahan teruk pada pilihan raya umum lalu.

Presiden parti itu berkata, GERAKAN menerusi slogan "Satu Hati" perlu meneruskan perjuangan dan berkhidmat untuk rakyat, menyuarakan harapan dan kebimbangan serta menyokong setiap tuntutan mereka yang berasas.

"Apa saja yang wujud di antara kita, marilah kita sama-sama menggerakkan jentera di peringkat akar umbi untuk mendekati rakyat dan meyakinkan mereka untuk mengundi calon GERAKAN dan parti komponen BN yang lain," katanya pada sidang media selepas Majlis Perasmian Persidangan Perwakilan Nasional ke-44 Parti Gerakan, di Menara PGRM di sini, pagi tadi.

Sementara itu, Tsu Koon berkata, Pulau Pinang tetap menjadi jantung hati GERAKAN dan akan tetap bekerjasama dengan rakyat di negeri itu dalam mengubah nasib dan hala tuju mereka ke arah yang lebih harmoni.

Beliau berkata, GERAKAN juga menggalakkan penyertaan muka baru yang mempunyai ideologi bernas untuk membawa parti terbabit terus mara ke hadapan di samping menyuntik perubahan besar di kalangan ahli dan parti.
"Jika kita benar-benar bersatu hati, rakyat tentu akan memberi peluang kepada kita untuk memecah angka kosong, malah lebih daripada itu," katanya. - BH

No comments:

Post a Comment