My Add

Sunday 21 October 2012

MCA bersedia berperang habis-habisan untuk PRU-13: Chua Soi Lek

KUALA LUMPUR, AHAD, 21 Oktober, 2012:: MCA bersedia menghadapi perang pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) dengan penuh semangat kesepakatan dalam Barisan Nasional (BN) bagi memastikan kejayaan lebih besar BN dalam pilihan raya itu nanti, kata Presidennya, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek.

Berpegang kepada slogan 'Berperang dengan Penuh Keberanian', Dr Chua berkata, MCA kini sudah bangkit lebih sepakat, bersatu dan fokus dalam menangani isu-isu yang penting bersama-sama BN dan bersedia untuk menempuh apa jua masalah dan rintangan. 

"Kami sudah mengubah cara bekerja dengan menjadi lebih bersikap tegas, menyatakan pendirian dan mengambil pendirian dalam beberapa isu yang kami anggap tidak wajar ke atas rakyat.

"Kami sudah menyatakan suara hati kami supaya kerajaan dapat mendengarnya dengan jelas dan nyata dan kepimpinan baru MCA komited untuk terus bercakap bagi pihak semua rakyat Malaysia," katanya dalam ucapan dasar Presiden pada Perhimpunan Agung Tahunan MCA ke-59 di Wisma MCA di sini, hari ini.

Perhimpunan itu yang dirasmikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak turut dihadiri pemimpin parti komponen BN termasuk Presiden GERAKAN, Tan Sri Dr Koh Tsu Koon; Presiden MIC, Datuk Seri G Palanivel dan Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment