My Add

Monday 30 September 2013

Pemilihan UMNO: Calon usah bertelagah - Ahmad Maslan

KUANTAN, AHAD, 29 September, 2013: Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, pemilihan Umno bulan depan perlu berlandaskan prinsip kekeluargaan dan semua calon perlu meletak kepentingan parti melebihi kepentingan peribadi.

Beliau berkata, semua calon yang bertanding jangan sesekali menyalahgunakan kuasa, mengamal politik wang atau menyerang secara peribadi dalam usaha mendapatkan mana-mana jawatan pada pemilihan Umno kali ini.

"Ini adalah pertandingan keluarga, bukannya kita bertanding dengan pembangkang, janganlah sampai memburuk-burukkan orang lain, guna politik wang atau kuasa," katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis perkahwinan anak lelaki AJK UMNO bahagian Paya Besar, Mohd. Bakri Abdul Majid di Kompleks Dagangan Mahkota, Indera Mahkota dekat sini hari ini.

Timbalan Menteri Kewangan itu juga berkata, rakyat ingin melihat UMNO sebagai sebuah parti yang kuat dengan barisan kepimpinan terbaik.

"Kepada pemilih, pilihlah calon yang terbaik, calon yang terbaik akan jadikan parti kita parti yang terbaik, parti yang terbaik yang mempunyai kepimpinan yang terbaik akan menjadi pilihan rakyat," katanya.

Anak Mohd Bakri iaitu Mohamad Afiq, 23, seorang jurutera, melangsungkan perkahwinan bersama pasangannya, Afiqah Yahya, 23 tahun. - BERNAMA 

No comments:

Post a Comment