My Add

Tuesday 30 April 2013

PRU13: Perubahan dicanangkan pembangkang dilihat bawa kemunduran - Muhyiddin

ULU TIRAM, SELASA, 30 April, 2013: Tan Sri Muhyiddin Yassin menyangkal perubahan yang dicanangkan pembangkang, yang dilihat hanya akan membawa negara kepada kemunduran daripada kedudukan Malaysia yang kini sudah maju dan berada pada landasan betul.

Timbalan Perdana Menteri berkata, mengambil kira ilmu mantik, perubahan bermakna daripada sesuatu yang tidak elok kepada yang lebih baik, sedangkan Malaysia yang ditadbir Barisan Nasional (BN) selama ini sudah dikenali sebagai negara membangun dengan kestabilan dan keamanan.

"Saya risau ubah yang dilaungkan pembangkang bukan membawa manfaat, sebaliknya ia lebih menjurus kepada ketidaktentuan ekonomi dengan pelbagai janji pembangkang yang tidak rasional.

"Pembangkang yang menyokong liberalisme, pluralisme dan LGBT dikhuatiri memesongkan akidah serta tidak selari dengan pegangan Sunnah Waljamaah," katanya.

Beliau berucap pada Majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Sekolah Menengah Kebangsaan Ulu Tiram,di sini, petang ini.

Hadir sama isteri beliau, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman; Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan, calon BN Parlimen Tebrau, Koo Soo Siang; calon DUN Puteri Wangsa, M Soorianarayan dan penyandang DUN Tiram, Datuk Maulizan Bujang. - BH

No comments:

Post a Comment