My Add

Tuesday 30 April 2013

PRU13: Rakyat Johor diingat supaya buat keputusan bijak

JOHOR BAHRU, SELASA, 30 April, 2013: Datuk Seri Najib Razak mengingatkan rakyat Johor mengenai nikmat keharmonian yang dikecapi rakyat pebagai kaum di negeri ini selama ini di bawah kerajaan Barisan Nasional dan betapa ia perlu dihargai.

Keadaan sebaliknya mungkin berlaku jika Johor jatuh ke tangan pembangkang dan ia tidak akan menguntungkan sesiapa dan semasa itu rakyat sudah agak terlambat untuk memperbetul semula keadaan, kata perdana menteri.

Dalam temu bual eksklusif dengan Radio24 Bernama semalam, Najib berkata, dalam keadaan sekarang rakyat masih lagi boleh menghargai apa yang dikecapi selama ini dengan membuat keputusan yang bijak pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) 5 Mei ini.

Perdana menteri yang sebelum itu menghadiri sebuah 'Program Bersama Perdana Menteri' di Kompleks Sentosa di sini, mengulangi keyakinan bahawa Johor mampu terus kekal menjadi kubu kuat Barisan Nasional (BN).

"Saya sedar kita menghadapi saingan yang sangat hebat di (kawasan parlimen) Gelang Patah tetapi jentera kita sedang bekerja keras dan semangat kita cukup tinggi.

"Calon kita juga yang bertanding di Gelang Patah (Datuk) Abdul Ghani Othman akan berusaha mengekalkan negeri Johor sebagai kubu kuat BN," katanya. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment