My Add

Tuesday 30 April 2013

PRU13: Calon BN di Klang gabung tenaga menangi hati pengundi

KLANG, SELASA, 30 April, 2013: Menjelang hari pengundian 5 Mei ini, calon-calon Barisan Nasional (BN) kawasan Parlimen Klang bergabung tenaga memenangi hati pengundi dalam usaha merampas kembali Selangor pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Calon Barisan Nasional (BN) bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Alam Shah Datuk Maglin Dennis D'Cruz berkata pada hari-hari terakhir menjelang proses mengundi, calon-calon BN di kawasan Parlimen Klang telah mengatur strategi dengan kerap turun padang bertemu pengundi.

"Melalui strategi ini, kami menerima banyak aduan daripada masyarakat, terutama yang membabitkan masalah persekitaran seperti perparitan, jalan rosak dan pelbagai ancaman penyakit terutama daripada binatang perosak seperti tikus, lipas dan nyamuk aedes.

"Apabila ada aduan daripada penduduk, kita nampak sangat pakatan (kerajaan Selangor) tidak membuat kerja... membiarkan penduduk berhadapan masalah selama lima tahun di bawah pemerintahan mereka, yang merupakan perbuatan yang tidak wajar," katanya kepada pemberita selepas melawat pusat media Jabatan Penerangan Klang di bangunan Wisma Persekutuan Klang, di sini.

Turut hadir calon BN kerusi DUN Pelabuhan Klang Datuk Nasaruddin M Zin dan calon BN DUN Meru, Sukaiman Ahmad.

Maglin yang juga Timbalan Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan berkata, jika BN berjaya merampas kembali Selangor pada pilihan raya kali ini, BN Klang berjanji akan menyelesaikan semua masalah yang dihadapi penduduk sepanjang lima tahun lalu.

"Walaupun saya menjadi calon di Kota Alam Shah, saya tetap turun bertemu pengundi di DUN Meru, Sementa dan Kota Anggerik... saya mahu pengundi kembali mempercayai kita.

"Dan saya sangat berharap pengundi di Selangor memberi peluang kepada kami iaitu calon-calon Barisan Nasional mengotakan janji dan bersama-sama membangunkan semula negeri Selangor ini," katanya.

Beliau berkata, BN memberi jaminan bahawa Selangor akan mempunyai masa depan yang lebih baik di bawah pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment