My Add

Tuesday 30 April 2013

PRU13: Najib pilih calon terbaik di Tawau - Musa Aman

 TAWAU, SELASA, 30 April, 2013: Masyarakat di Tawau akan memperoleh wakil rakyat terbaik untuk mereka jika memilih Datuk Mary Yap Kain Ching dan Fung Len Fui yang masing-masing mewakili Barisan Nasional (BN) di kerusi Parlimen Tawau dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Sri Tanjong.

Pengerusi BN Sabah, Datuk Seri Musa Aman berkata, ini kerana kedua-dua calon muka baharu itu diyakini Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dapat memberi perkhidmatan terbaik kepada rakyat di Tawau.

"Perdana Menteri sudah memilih calon terbaik untuk Tawau. Mary Yap ialah aset penting untuk kita. Saya tahu dia ada banyak idea untuk disumbangkan dalam pembangunan pendidikan di negara kita. Jadi saya minta anda berikan sokongan kepadanya.

"Fung pula seorang muda yang kuat bekerja. Berikan dia peluang untuk memberi perkhidmatan kepada masyarakat Sri Tanjong," katanya ketika berucap pada majlis perjumpaan dengan masyarakat Tionghua di sini semalam.

Kata Musa, penduduk di kawasan Sri Tanjong khasnya, perlu melihat prestasi wakil rakyat daripada pembangkang sejak lima tahun lepas yang gagal melaksanakan tanggungjawab dengan baik.

"Anda sendiri tahu, sepanjang lima tahun lalu, wakil rakyat pembangkang tidak melakukan apa-apa. Jadi janganlah ulangi pengalaman lima tahun lalu (di bawah pembangkang)," katanya. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment