My Add

Friday 29 June 2012

Beckham tidak tersenarai dalam pasukan Olimpik Britain

WARSAW, Poland KHmis, 28 jUN, 2012: David Beckham berkata beliau gagal menyertai pasukan bola sepak Olimpik Britain.

Bekas kapten England itu dalam senarai pendek 35 pemain pasukan Stuart Pearce itu tetapi tidak terpilih untuk barisan akhir 18 pemain sebagai seorang daripada tiga pemain berusia lebih 23 tahun yang dibenarkan bertanding pada temasya Olimpik.

Dalam satu kenyataan kepada AP, Beckham berkata:
“Semua orang tahu betapa bermain untuk negara amat bermakna bagi saya. Justeru, saya sudah tentu akan berbangga dapat menjadi sebahagian daripada skuad unik Team GB.

"Sudah tentu saya amat kecewa tetapi tidak ada penyokong yang lebih hebat daripada saya. Seperti orang lain, saya berharap mereka akan meraih emas." - AP

No comments:

Post a Comment