My Add

Thursday 1 December 2011

Permaisuri Agong berangkat ke Majlis Jamuan Teh Perkep

TUANKU Nur Zahirah bersalaman dengan ahli Persatuan Kebajikan Keluarga Polis ketika berangkat ke Majlis Menjunjung Kasih anjuran persatuan itu di Pusat Latihan Polis, Jalan Semarak, Kuala Lumpur, semalam. – BERNAMA

KUALA LUMPUR, KHAMIS, 01 Disember, 2011:
RAJA Permaisuri Agong, Tuanku Nur Zahirah berangkat ke majlis jamuan teh sempena Majlis Menjunjung Kasih anjuran Persatuan Kebajikan Isteri Polis (Perkep) di Pusat Latihan Polis di sini, semalam.

Ketibaan Seri Paduka disambut, antara lain, isteri Menteri Dalam Negeri, Tengku Datin Seri Marsilla Tengku Abdullah dan isteri Ketua Polis Negara merangkap Pengerusi Perkep, Puan Sri Suriati Md Sobri.

Suriati berkata, keberangkatan Tuanku Nur Zahirah ke majlis itu menyerlahkan perasaan kasih sayang dan tanggungjawab Seri Paduka terhadap golongan isteri dan keluarga warga polis.

“Bukan dalam kalangan rakyat sahaja Tuanku Nur Zahirah dihormati, malah Tuanku turut disenangi oleh warga Perkep sendiri,” katanya kepada pemberita selepas majlis itu.

Ia diadakan sempena tamat tempoh perkhidmatan Tuanku Nur Zahirah sebagai Raja Permaisuri Agong bulan depan.

Hadirin dihiburkan dengan persembahan pancaragam dan sekumpulan penyanyi daripada Polis Diraja Malaysia (PDRM). – BERNAMA

No comments:

Post a Comment