My Add

Friday 30 December 2011

Kes tikam: Polis tahan tiga lelaki termasuk teman lelaki Rozana

PIHAK polis mengiringi suspek di Mahkamah Selayang, hari ini yang ditahan reman seminggu bagi membantu siasatan kes pembunuhan. - Foto Abdullah Yusof

KUALA LUMPUR, JUMAAT, 30 Disember, 2011: Tiga lelaki, termasuk teman lelaki Rozana Mohd Yusak, 35, wanita yang ditemui mati dengan lebih 15 kesan tikaman di rumah sewanya di Puncak Desa, Kepong 21 Disember lalu, ditahan polis semalam. 

"Dalam tangkapan jam 8 malam sehingga 1 pagi itu, polis juga merampas sebuah komputer riba milik mangsa daripada salah seorang suspek," katanya.
Menurut sumber itu, ketiga-tiga lelaki tersebut dibawa ke Mahkamah Majistret Selayang pagi ini dan direman tujuh hari sehingga 6 Januari depan bagi membantu siasatan.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan ketika dihubungi BERNAMA mengesahkan penahanan terbabit namun enggan mengulas lanjut.

Beliau berkata, sidang media mengenai kes terbabit akan diadakan esok di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor oleh Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah.

Dalam kejadian jam 1.30 pagi itu, Rozana ditemui berlumuran darah dengan lebih 15 kesan tikaman pada bahagian belakang badannya, di rumah sewanya di Puncak Desa, Kepong. 

Mangsa bagaimanapun disahkan meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Kuala Lumpur. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment