My Add

Friday 30 November 2012

UMNO jangan panik dengan label pembangkang

KUALA LUMPUR, JUMAAT, 30 November, 2012: Kepimpinan UMNO di seluruh negara diminta tidak panik dengan sebarang tindakan pembangkang yang melabelkan parti itu dengan pelbagai tuduhan negatif yang tidak berasas.

Wakil UMNO Terengganu, Datuk Rosli Mat Hassan berkata, tindakan pembangkang itu sebenarnya tidak akan melemahkan parti kerana label mereka berikan kononnya UMNO kumpulan rasuah, tidak demokratik, toghut dan kafir sebenarnya tidak benar sama sekali.

"Saya bagi pihak UMNO Terengganu, saya minta kita jangan panik. Kita tahu bahawa Pas sebagai contoh, adalah parti tipu, Mereka hanya mempamerkan luaran sahaja tetapi kemampuan tidak ada. Pembangkang tidak hebat mana pun.

"Justeru, kalau kita semua ketua UMNO di peringkat bahagian dan sayap wanita, pemuda dan puteri dan seluruh ahli peringkat akar umbi bersemangat dan bekerja dengan baik, insya-Allah pilihan raya umum akan datang kita menang besar," katanya.

Beliau berkata demikian ketika membahaskan usul ucapan dasar Presiden sempena Perhimpunan Agung UMNO 2012 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment