My Add

Friday 1 June 2012

Bahagian Pesara PDRM beroperasi 16 Jun ini

*ISMAIL Omar merasmikan Perhimpunan Veteran PDRM dan pra pelancaran Galerai Darurat Bukit Kepong di pekarangan Muzium Polis Bukit Kepong sambil diperhatikan oleh J.J. Raj (kiri) di Muar, semalam.

MUAR, KHAMIS, 31 Mei, 2012: Bahagian Pesara Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang ditubuhkan bagi menjaga kebajikan 170,000 pesara polis akan mula beroperasi sepenuhnya pada 16 Jun ini.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, bahagian itu akan diletakkan di bawah Jabatan Pengurusan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman bagi menyelesaikan segala masalah dan keperluan mereka.

"Bahagian ini akan menjaga hal ehwal dan soal kebajikan pesara PDRM. Insya-Allah segala masalah melibatkan 170,000 pesara akan diberi perhatian sewajarnya.

"Sebelum ini kita pernah berbincang untuk memperkemaskan kebajikan semua pesara PDRM kerana kita tidak lupa segala jasa mereka ini," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Perhimpunan Veteran PDRM dan majlis pra pelancaran Galeri Darurat Bukit Kepong di pekarangan Muzium Polis Bukit Kepong di sini hari ini. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment