My Add

Thursday 3 January 2013

Datuk Bandar Petaling Jaya azam beri komitmen padu

*PUASA Md. Taib menyerahkan Buku Nota Tugas kepada Alinah Ahmad pada Majlis Penyerahan Nota Serahan Tugas Datuk Bandar Petaling Jaya di Ibu Pejabat MBPJ, Petaling Jaya, Selangor, semalam.

KUALA LUMPUR, RABU, 02 Januari, 2013: Datuk Bandar Petaling Jaya yang baharu dilantik, Datin Paduka Alinah Ahmad berazam untuk bekerjasama dan memberikan komitmen padu untuk memajukan bandar raya tersebut.

Menurut beliau, pelantikannya yang berkuatkuasa pada bulan ini adalah sebagai satu amanah yang harus dilaksanakan dengan penuh dedikasi.

"Saya berharap semua ahli majlis, ketua-ketua jabatan dan seluruh warga kerja Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dapat memberikan kerjasama erat kepada saya.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada seluruh warga kerja MBPJ di atas sambutan dan sokongan diberikan kepada saya sebagai Datuk Bandar," katanya dalam majlis Penyerahan Nota Serahan Tugas di Petaling Jaya hari ini.

Yang turut hadir ialah Timbalan Datuk Bandar MBPJ, Puasa Md. Taib.

Pelantikan Alinah adalah bagi menggantikan Datuk Roslan Sakiman yang dilantik sebagai Timbalan Setiausaha Kerajaan (Pembangunan), Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) pada 1 Oktober lalu.

Alinah, 63, pernah menjadi Timbalan Pengarah Pejabat Tanah dan Galian Selangor, Penolong Pegawai Daerah Kuala Langat, Penolong Pegawai Daerah (Penguat Kuasa) Pejabat Daerah Petaling, dan Ketua Penolong Setiausaha Kewangan Setiausaha Kerajaan Negeri.

Beliau juga pernah memegang jawatan Ketua Penolong Setiausaha Unit Penyelarasan Pelaksanaan (ICU), Jabatan Perdana Menteri. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment