My Add

Friday 31 January 2014

Rakyat perlu tolak Anwar di Kajang

KUALA LUMPUR, JUMAAT, 31 Januari, 2014: Rakyat perlu bangkit menolak Datuk Seri Anwar Ibrahim di dalam Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang kerana pilihan raya tersebut sengaja diwujudkan demi mencapai agenda peribadi dan menyelesaikan masalah dalaman parti.

Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Liow Tiong Lai berkata, tindakan Parti Keadilan Rakyat (PKR) sengaja mengosongkan kerusi DUN tersebut adalah satu langkah yang silap dan telah menyakitkan hati rakyat yang sedang menghadapi kemelut ekonomi dan kos sara hidup.

Katanya, di dalam keadaan sekarang, sepatutnya semua pihak berusaha meningkatkan ekonomi dan pendapatan rakyat dan bukannya mengutamakan agenda peribadi atau parti.

"Kita tidak boleh membiarkan perkara seperti ini terus berlaku. Rakyat perlu bangkit supaya perkara ini tidak terus diulangi kerana Anwar telah mengulanginya.

"Dahulu, dia gunakan Parlimen Permatang Pauh dan sekarang dia gunakan DUN Kajang. PKR telah mengabaikan hasrat rakyat untuk berkhidmat di DUN Kajang," katanya.

Beliau menyatakan demikian ketika ditemui pemberita di majlis Rumah Terbuka MCA sempena Tahun Baharu Cina yang turut dihadiri Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di Wisma MCA di sini hari ini. - UTUSAN 

No comments:

Post a Comment