My Add

Wednesday 31 July 2013

Permaisuri Agong serah sumbangan Raya di Bagan Serai

BAGAN SERAI, SELASA, 30 Julai, 2013: Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah hari ini berkenan menyampaikan sumbangan dan kurniaan kepada 300 anak yatim, ibu serta bapa tunggal, warga emas, fakir miskin dan orang kurang upaya (OKU) sempena Aidilfitri.

Sumbangan daripada Yayasan Anak-anak Yatim Sultanah Haminah (YAYSH) berupa wang tunai, barangan makanan dan hamper itu disampaikan kepada penerima terpilih dari sekitar Kampung Mukim, Selama dan Kampung Acheh, Nibong Tebal.

Pada majlis itu, hadirin turut mengikuti tazkirah Ramadan yang disampaikan Mufti Kedah, Datuk Sheikh Mohamad Baderuddin Ahmad serta persembahan daripada dua kumpulan nasyid.

Ketika berucap, Anggota Lembaga Pengarah YASH, Datuk Rosli Awang berkata, sumbangan ini dapat menampung perbelanjaan golongan itu terutama pada bulan Ramadan, selain mengurangkan beban perbelanjaan untuk menyediakan keperluan bagi menyambut Aidilfitri tidak lama lagi.

"Raja Permaisuri dan YASH telah berusaha gigih mengenal pasti setiap golongan ini di Bagan Serai yang benar-benar memerlukan bantuan supaya mereka juga dapat hidup dengan rasa beroleh kasih sayang dan pembelaan daripada kita semua," katanya ketika berucap pada majlis penyampaian sumbangan itu di Dewan Komuniti di sini.

Beliau berkata, Raja Permaisuri Agong dan YAYSH akan sentiasa memastikan golongan ini tidak terabai dan berusaha untuk memberi segala bimbingan dan bantuan demi kesejahteraan hidup mereka.

Rosli turut mengingatkan anak yatim supaya memperoleh kejayaan yang cemerlang dalam pelajaran bagi mengubah kehidupan keluarga. - BERNAMA 

2 comments:

  1. Nama saya adalah Masitah Ayob seorang warganegara Malaysia yang mendapat bantuan kewangan daripada syarikat pinjaman Puan Rossa Stanley, Setiap hari ada kisah bantuan kewangan kepada orang miskin di seluruh dunia saya membaca cerita ini dan hanya mengambil lulus dengan pemikiran bahawa ia tidak boleh Sebenarnya sehingga saya mendapat pemeriksaan pada kakak saya Redzuan binti Sarina dan ini seperti mimpi ketika dia menyambung saya ke rumah kewangan halus ini bernama syarikat pinjaman rossa stanley yang berpusat di California, Amerika Syarikat. jadi saya memutuskan untuk mencuba dengan menghubungi mereka di hegoolpline pelanggan +12133153118 atau e-mel di rossastanleyloancompany@gmail.com dan saya memohon pinjaman sebanyak Rm 150,000.00 dan seperti itu sebelum saya tahu selepas pengesahan dokumen saya pinjaman saya mendapat diluluskan dan dipindahkan kepada akaun Citibank saya dan hari ini saya penguji Puan Rossa Stanley memberi nasihat pinjaman kepada semua orang di sini tidak terjejas dengan menghubungi syarikat pinjaman yang salah, dan bukannya langsung ke rossatanleyloancompany kerana kadar faedahnya adalah yang terbaik di mana saja di 2% pada tempoh maksimum 10 tahun supaya panggilan atau menulis e-mel dan permintaan kewangan anda akan diberikan jika anda mempunyai sebarang soalan atau fee ragu-ragu untuk menghubungi atau menulis saya di +60113091951 atau email masitahayobbinti@gmail.com terima kasih dan Tetap selamat

    ReplyDelete
  2. WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete