My Add

Thursday 28 February 2013

Ibaratkan haiwan: Hati Nik Aziz sudah tertutup rapat - Noh Omar

TUMPAT, KHAMIS, 28 Februari, 2013: Tindakan Musyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat mengeluarkan kenyataan menyamakan penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) daripada Kerajaan Pusat umpama 'haiwan' membuktikan hati beliau kini tertutup rapat untuk menilai kebaikan dilakukan kerajaan Barisan Nasional (BN) untuk membela rakyat.

Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar berkata, hati pemimpin Pas itu tertutup kerana terus memandang negatif segala bentuk bantuan yang diberikan kerajaan untuk menjaga kebajikan rakyat selama ini.

"Saya nampak Pas ini mula rasa bimbang dan goyang bahawa mereka kini sudah tidak mendapat sokongan sebab itu mereka mengaitkan penerima bantuan umpama haiwan. Kita tengok sekarang ceramah Pas juga tidak mendapat sambutan kerana rakyat dan muak dengan permainan politik mereka ini," katanya.

Beliau berkata demikian pada pemberita selepas merasmikan Restoran Sri Nelayan Persatuan Nelayan Kawasan (PNK) Tumpat dan majlis penyampaian Elaun Sara Hidup Nelayan di Kompleks Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM) di sini hari ini. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment