My Add

Thursday 28 February 2013

Muhyiddin lawat Kelantan esok

KOTA BHARU, KHAMIS, 28 Februari, 2013: Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri Puan Sri Noorainee Abdul Rahman akan mengadakan lawatan kerja sehari ke Kelantan esok.

Pengarah Jabatan Pembangunan Persekutuan (JPP) Kelantan, Makhtar Mustapha berkata, Muhyiddin dan isteri akan menghadiri majlis Himpunan Rakyat 1Malaysia di Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) Kelantan di Tunjong di sini, pada pukul 10 pagi.

Muhyiddin kemudiannya akan menunaikan solat Jumaat bersama penduduk di Masjid Aril, Melor di sini dan diikuti menghadiri jamuan rakyat di Masjid Kampung Tegayung juga di Melor pada pukul 2.20 petang, katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Makhtar berkata, timbalan perdana menteri dan isteri kemudiannya akan menghadiri Himpunan Anak Muda Kelantan di Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara (JKKN) Kelantan di Tanjung Chat di sini pada pukul 3.50 petang.

Beliau berkata, dijangka kira-kira 20,000 orang terdiri daripada anggota pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di negeri ini akan menghadiri perhimpunan tersebut.

Katanya Muhyiddin dan isteri dijangka berlepas pulang ke ibu negara pada 5.30 petang. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment