My Add

Tuesday 3 January 2012

AirAsia X tawar tambang murah

KUALA LUMPUR, SELASA,  03 Januari, 2012: AirAsia X, syarikat sekutu tambang rendah AirAsia, menawarkan tambang istimewa ke destinasi di Australia, Eropah, Korea Selatan dan Jepun dari Kuala Lumpur.

Dalam satu kenyataan hari ini, AirAsia berkata, promosi ”Blast Off 2012” menawarkan tambang rendah bermula 3-15 Jan bagi perjalanan segera dari 9 Januari hingga 31 Mac yang boleh diperoleh secara eksklusif dalam talian di www.airasia.com.

"Tambang termasuk semua ke Jepun bermula serendah RM406 ke Osaka dan RM556 ke Tokyo dari Kuala Lumpur, manakala perjalanan ke Australia adalah dari RM496 ke Perth, RM616 ke Gold Coast dan RM646 ke Melbourne.

"Destinasi antarabangsa lain yang ditawarkan adalah dari RM436 ke Seoul, RM716 ke Paris dan RM836 ke Gatwick,” katanya.

Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia X, Azran Osman-Rani berkata, setelah terdapat permintaan yang belum dipenuhi bagi destinasi terpilih semasa jualan akhir tahun tahun lepas, syarikat memutuskan untuk menawarkan tawaran khas ini kepada penumpangnya.

"Pelanggan boleh merebut tawaran ”fly-thru” dari Australia ke Jepun dan Eropah dan sebaliknya atau ke Kuala Lumpur dan disambungkan ke Asia Tenggara dan seterusnya,” kata beliau. — BERNAMA

No comments:

Post a Comment