My Add

Saturday 31 May 2014

Warga emas maut terhidu asap dalam kebakaran

 * ANGGOTA bomba mengusung mayat Soon Tian yang maut dalam kebakaran di rumahnya di Ambang Botanic 2, Klang di sini hari ini. - KOSMO!
KLANG, SABTU 21 Mei, 2014: Seorang lelaki warga emas maut selepas terhidu asap tebal akibat kebakaran di bilik tidurnya di Ambang Botanic 2, di sini pagi tadi.

Kejadian disedari oleh pengawal keselamatan rumah teres dua tingkat itu kira-kira pukul 7.06 pagi.

Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor, Mohd. Sani Harul ketika dihubungi berkata, kejadian dipercayai berlaku pukul 6.45 pagi dan pihaknya yang menerima panggilan pukul 7.06 pagi bergegas ke lokasi kejadian.

"Ketika kejadian, tiga orang mangsa berada di rumah dan mangsa, Yap Soon Tian, 75, yang tidur di bilik bawah tidak berjaya menyelamatkan diri.

"Dua lagi mangsa iaitu anak Soon Tian yang juga pemilik rumah berkenaan, Yap Chee Keong, 46, serta cucu Soon Tian, 12 tahun berjaya keluar dan tidak mengalami sebarang kecederaan," katanya.

Mayat mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah di sini untuk bedah siasat dan siasatan lanjut mengenai punca kejadian masih dijalankan. - KOSMO!

No comments:

Post a Comment