My Add

Sunday 2 October 2011

Barisan Nasional berjuang untuk keadilan sosial - Najib

KUALA LUMPUR; Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Barisan Nasional (BN) akan terus berjuang untuk keadilan sosial demi kepentingan semua rakyat Malaysia.

Pengerusi BN dan Presiden UMNO itu berkata, parti-parti komponen BN perlu mendekati rakyat dan memilih pendekatan inklusif dalam aspek mengambil kira kepentingan semua masyarakat.

"Ini adalah salah satu tunggak utama Gagasan 1Malaysia ke arah memastikan keadilan sosial dalam prinsip yang termaktub dalam perlembagaan Malaysia,” katanya merasmikan Perhimpunan Agung MCA ke-58 di Wisma MCA di sini hari ini.

Berucap tanpa teks hampir sejam yang disiarkan secara langsung oleh RTM1, Najib berkata, BN perlu menyuntik paradigma baru yang lebih dinamik, wajah baru dan pemikiran baru agar kekal relevan pada setiap masa.

"Apabila anda takut untuk berubah mengikut masa, anda semua menjadi tidak relevan sebagai sebuah parti politik,” katanya pada perhimpunan itu yang dihadiri Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek, timbalannya Datuk Seri Liow Tiong Lai, Setiausaha Agung MCA, Datuk Seri Kong Cho Ha serta pemimpin BN lain. - Bernama

No comments:

Post a Comment