My Add

Wednesday 30 November 2011

Tumpu agenda survival parti

Khairy Jamaluddin bersama Timbalan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Razali Ibrahim beramah mesra bersama Ketua-Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Negeri pada majlis penyampaian vest di PWTC, Kuala Lumpur, semalam.


KUALA LUMPUR, RABU 30  November, 2011:. -
SEMUAperwakilan Perhimpunan Agung UMNO 2011 digesa meletakkan segala masalah dalaman serta soal pemilihan parti ke tepi dan menumpukan kepada agenda menjamin survival parti.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, semua aktiviti dan perbahasan yang bakal berlangsung esok hingga Sabtu ini perlu menjurus kepada langkah menarik keyakinan generasi muda terhadap parti Melayu keramat itu.

"Perkara paling penting kini bukanlah pemilihan dan masalah dalaman parti, namun, yang terpenting ialah survival parti. Kalau UMNO tidak menang pilihan raya, tidak guna ada jawatan dalam parti.

"Dalam menggalas tanggungjawab itu, Pemuda UMNO akan terus mengajak anak-anak muda menyertai program anjuran kita sebab kita mencari bakat baru sebagai pemimpin pelapis,'' katanya ketika berucap pada majlis makan tengah hari bersama perwakilan Pemuda UMNO di sini, hari ini.

Menurut Khairy, perhimpunan kali ini penting bagi UMNO sebelum menghadapi pilihan raya justeru ia menuntut seluruh perwakilan untuk meningkatkan azam dan iltizam bagi memastikan kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya akan datang.

Berbekalkan semangat itu, katanya, para perwakilan perlu menggalas tugas, amanah dan tanggungjawab yang besar itu apabila pulang ke kawasan masing-masing dan memperluaskan semangat itu kepada generasi muda. - Utusan Malaysia

No comments:

Post a Comment