My Add

Saturday 18 August 2012

Freemason: Pembela mahu Anwar jelaskan

KUALA LUMPUR, JUMAAT, 17 Ogos, 2012: Pertubuhan-Pertubuhan Pembela Islam (Pembela) hari ini turut menyuarakan desakan terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya menjelaskan dengan terperinci berhubung kaitan seorang individu bernama Anwar Ibrahim dalam organisasi Yahudi antarabangsa, Freemason.

Desakan itu dibuat setelah Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) yang sebelum ini tidak berpuas hati dengan jawapan Anwar mengenai perkara itu menuntut agar beliau menjelaskan dengan lebih mendalam tentang perkara itu.

Pengerusi Pembela, Aminuddin Yahaya berkata, ini kerana penglibatan seorang individu bernama Anwar Ibrahim dalam pertubuhan itu yang kebetulan mempunyai nama yang sama dengan Ketua Pembangkang adalah satu perkara yang amat serius.

"Kita menyokong desakan Perkasa yang mahu Anwar menjelaskan secara terperinci tentang perkara itu. Jika tidak benar sekalipun maka beliau perlu membuat penjelasan. Bukan hanya menjawab ringkas melalui Twitter," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini. - UTUSAN

1 comment:

  1. Memang Pelik! Rahsia ini hanya boleh dibongkar oleh seorang ahli Freemason yang Pembela dan Perkasa yakin? Kalau tidak, bagaimana Pembela dan Perkasa tahu ada seorang individu yang bernama Anwar Ibrahim dalam organisasi Freemason.

    ReplyDelete