My Add

Wednesday 29 February 2012

Muhyiddin ke Terengganu esok

KUALA TERENGGANU, RABU, 29 Februari, 201: Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin akan mengadakan lawatan kerja sehari ke Terengganu esok.

Menurut Setiausaha Kerja Badan Perhubungan UMNO Negeri Razali Bidin, Muhyiddin dan isteri, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman dijadual tiba di Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu, kira-kira pukul 11.30 pagi.

Rombongan akan disambut Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said, Ahli-Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan serta pegawai kanan kerajaan dan pemimpin Barisan Nasional (BN) negeri.

Timbalan Perdana Menteri dan rombongan memulakan lawatan kerjanya dengan menghadiri perjumpaan khas bersama penjawat awam negeri dan persekutuan di Stadium Tertutup Negeri pada tengah hari.

Pada pukul 3 petang, beliau akan menghadiri Majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Sekolah Menengah Teknik Kuala Terengganu.

Pada majlis itu, Muhyiddin akan menyampaikan bantuan kepada golongan pesara, persekolahan, nelayan serta elaun untuk imam, bilal dan guru-guru Kelas Fardu Ain (Kafa).

Muhyiddin yang juga Timbalan Pengerusi BN, kemudiannya akan menghadiri perjumpaan tertutup bersama Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Terengganu, Ahmad Said di Hotel Primula pada 5.40 petang.

Pada sebelah malam, beliau akan menghadiri majlis jamuan di hotel yang sama.

Kemudian, beliau akan mengadakan perjumpaan tertutup bersama Jawatankuasa Badan Perhubungan UMNO Negeri dan perjumpaan dengan pemimpin-pemimpin BN Negeri.

Timbalan Perdana Menteri dan isteri dijadual pulang ke ibu negara selepas majlis perjumpaan itu. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment