My Add

Wednesday 1 February 2012

Nor Mohamed dipelawa berdebat dengan Guan Eng fasal tol

BUTTERWORTH, RABU, 01 Februari, 2012: Sekretariat Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang hari ini mempelawa Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tan Sri Nor Mohamed Yakcop berdebat dengan Ketua Menteri Lim Guan Eng mengenai tol.

Pengerusi jawatankuasa penganjur debat itu, Syed Mikael Rizal Aidid berkata, debat bertajuk "Malaysia Bankrap Jika Hapus Tol Lebuhraya?" itu akan diadakan pada 29 Februari ini.

"Surat jemputan rasmi untuk berdebat dihantar ke pejabat kedua-dua pemimpin itu hari ini," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Syed Mikael berkata, penganjur sedia memberi kelonggaran kepada Nor Mohamed yang juga Anggota Parlimen Tasek Gelugor untuk mengubah tarikh debat jika beliau tidak boleh menyertai pada tarikh yang ditetapkan.

Baru-baru ini, Nor Mohamed dipetik sebagai berkata janji pakatan pembangkang untuk menghapuskan tol lebuh raya apabila memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 adalah tidak masuk akal dan sukar untuk dilaksanakan kerana kerajaan akan menanggung beban hutang. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment