My Add

Wednesday 25 June 2014

Siew Keong ucap terima kasih dilantik menteri

Oleh AIN SAFRE BIDIN

TELUK INTAN, RABU 25 Jun, 2014: Presiden Gerakan yang juga Ahli Parlimen Teluk Intan, Datuk Mah Siew Keong menyifatkan perlantikannya serta rakan-rakan lain dari Gerakan dan MCA dalam Kabinet mampu memberi lebih keyakinan kepada semua rakyat untuk menyokong Barisan Nasional (BN).

Sambil mengucapkan terima kasih kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mengumumkan pelantikannya sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Siew Keong berkata, penyertaan mereka juga satu penambahbaikan yang amat baik untuk kepentingan semua rakyat.

"Perlantikan kami sebenarnya untuk kepentingan semua kaum kerana kami bekerja untuk semua dan bukan hanya untuk masyarakat Cina sahaja,'' katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Selain itu, Siew Keong berkata, pelantikannya itu juga merupakan satu penghormatan buat beliau, parti dan rakyat Teluk Intan.

Sehubungan itu, beliau berjanji untuk memberi perkhidmatan terbaik dan berusaha membantu semua rakyat termasuk pengundi yang telah memilihnya pada Pilihan Raya Kecil Parlimen Teluk Intan, 31 Mei lalu.

"Saya berjanji akan bekerja lebih kuat untuk semua rakyat," katanya. - UTUSAN ONLINE 

No comments:

Post a Comment